به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر‌ کدام از ما هنگامی که نام یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان را می‌شنویم، چنانچه آن کمپانی دارای لوگویی شیک و منحصر به فرد باشد، به سرعت طرح و یا به اصطلاح لوگوی آن در ذهنمان نقش می‌بندد.

باید در نظر داشت زمانی که یک شرکت، نشانی را برای ثبت بر روی خودروهایش طراحی کرده، اگر آن نشان دارای ابعاد مختلفی از قبیل جذابیت، زیبایی و منحصر‌به‌فردی نباشد، نباید از مردم انتظار داشته باشد که نام و لوگوی آن شرکت در ذهن‌شان ثبت و ضبط شود.

در ادامه اینفوگرافیکی در خصوص فلسفه طراحی نشان خودروسازان مطرح جهان را مشاهده می‌کنید:

فلسفه طراحی لوگو شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان چیست؟ +اینفوگرافیک منبع: https://www.yjc.ir/00TaBd   
مکس ورژن طراحی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اقتصاد مردان کوچک،آرزوهای بزرگ sarkisozu آموزش فروش و بازاریابی Lyannafnow3 Teren رُگـــــا معرفی کالا فروشگاهی yRainbowC buy